Thursday 7 June 2012

with mama :)

hye all stocker .. haha .
hmm .pagi tdy aku bgon lewat gila lahh .mna x nye , smlm tido kowl 3.30 a.m kott .tgok cter POCONG JUMAAT KLIWON .huhu *seramseram* ..

bgon2 je dri tido , tgok2 jam dh kowl 11.30 amik kau !  naahh .hahaha ..


dlm kowl 1.30 after zhor or smthg laa, my mom ckp ,

" pegi ciap2 ,, kowl 2 nak kuar hantar kakak pergi reunion , passuh kita g jln2 ronda dungun japp "

" oraiitt "

then , lpas siap mandi apa sume , aku mengenakan baju kurung POLKA DOTS yg menjadi trend masa kini , baju kurung yg berwarna purple itu , aku padan kan dengan tudung bawal hitam yg sangat ringkas , itu lah satu2 nye gaya pemakaian aku kalau nak kluar mana2 .. sementara aku berciap2 dengan meletak kan kerongsang2 yg berbentuk rama-rama , di tudung aku , my mom pulak kluar nak pnas kan enjin kereta sblom
kluar berjalan2 .. in the same momments , my sis plak kluar naik motor pergi ambik kawan dy kt umahnya .. ttbe my mom masok rumah n cakap ,

" angah , ahbis lahh ,. masalah-masalah .. "

sambil  aku mengenakan bedak compact baby johnson warna beige lalu menjawab ,,

" masalah pe ma ? "

" kereta x leh start "

adoyaii . aku ttaw nk ckp pe ,

"hbis tuh , mcm mna nie ma ?  batal la nie plan kita ?? "

" ma pon ttaw nk wt pe angah "

n then , adik aku yg baru bgun tido , try tgok kreta , kut2 dy boleh btul kan . tp same jgak .. tde prubahan ponn . then , aku dgan baju kurung tuh , bonceng mak aku pergi workshop dkt2 rumah .. smpai2 workshop yg sllu ayah aku pergi tuhhh , tgok2 kdai dah ttup . ada kertas tertampal kt grill kdai tuhh .

" kedai untuk di sewa "

aduiiihhh .. lagi bengang . then , try lagi stu wrkshop yg bukak laa . passuh , bwak pomen dtg rumah n repair kreta tuh , smpai ciap ..

dlm kowl 2.30 kott bru complete .. then , baru lah kteorg kluar .. huuhu ..


even , otw nk pergi tuh punya la bnyak halangan , tp hari berakhir dengan gembira :)

itu lah cerita aku :)


yg eklas ....
MIERA   

No comments:

Post a Comment