Sunday 25 November 2012

kejujuran :)


hai semua .. malam nie punya post pasal kejujuran ..tadi aku cerita dekat mak aku tentang aku dengan nik .. hmm .serius lega sangat sangat sangat rasa dalam hati ni ..aku tawu mak aku x suka kalau anak2 dia bercinta di waktu persekolahan .tapi , nk buat macam mana .lumrah la kan hidup seorang remaja mcm nie :) aku tawu mesti mak aku boleh terima luahan aku ..btw , mak aku cakap , mak aku suka perangai dia .. itu dah cukup menggembirakan hati aku .mak aku cakap , dia baik , bagus laa .tak macam budak laki lain ..huh ..akhirnya .. dah lama aku pendam ..nak cakap , tapi hati takot mak marah .. pape punn , aku gembira sbb mak aku boleh terima dia as my boyfriend ..




hope dapat stay lama dengan kau , NIK SHAFIK SHAHRIZAL


<3

No comments:

Post a Comment