Tuesday 1 January 2013

do not giving a hope .


assalamualaikum :)

aku rasa tahun depan akan jadi pelik ..dia ckp suh aku jangan taruh harapan kat dia ..dia ckp , dia pon manusia.. dia cakap hati dia boleh berubah bila bila masa sahaja ..dia ckp lagi , kena percaya pada jodoh yg ALLAH tentu kan .. humm . okay .semua nya dah jelas ..

kdg2 x semua perasaan boleh di luah kan dengan perkataan ..kann ..whateva ..just take a look at all this photo ..


aku sayang kau :'( ingt lagi semua kenangan kita .



tapi aku rasa aku je yg sllu fikir kan kau .


aku akan cuba



sikit pon x de .


kalau laa boley ..


macam mana ni ? adoyaiii :'/



nk sangatt tekan  YES .


rasa macam orang bodoh je duk fikir pasal dia .


ini je yg mampu aku cakap . aku betol betol sayang kan kau ..

love , 
syamira :'(


No comments:

Post a Comment