Saturday 27 October 2012

bye :'(

asslamualaikum .. hai semua orang .dah lam gila x update blog kann . hmm .mklom lah .bz ngn PMR yg mnyusah kan tuh ..hmm .kejap je masa nie berlalu kan .
aku smpai rumah hari rabu lagi .tp tu lah .tde time nk bkak laptop nie n update blog . kdg2 hdup nie pent jgak kan nk hbis kn masa2 yg kta x nak .haih ..nseb baik la pmr dah hbis ..adoyai ..dah hilang satu beban dlm hdup aku ..
f3 nie dah bnyak bg aku pengajaran ..bnyak sgtt .tahun nie mngajar aku bnyak bnda .dgn kawan2 nye yg mcm2 prgai ..hmm ,tp aku bsyukor dgn ap yg ak dah lalui .ntah lpas nie ak x dpt lgi peluang mcm tuh , ak x twu ..hmm .suka pon ada .duka pon ada ..tp duka lagi bnyak .
kdg2 sdeh jgak hdup nie .tp tu lah ..life must go on kann ...masa x leh nk stop dah klau dah bjalan .hmm.klau lah hidup nie boleh stop bila ada traffic light .. ak nk ltak traffic light bnyak2 n nk hdup kn wrna merah jer .. huh !!
mula2 pmr habis ..n mighty start .lpas tuh , mighty plakk habis ,, cuti plak amik tmpat .dlm masa yg sama , tnpa aku sedar , aku dah tggl kwan2 aku , tmpat aku bljar , tmpat aku ktuk2 org , tmpt aku glak2 , tmpat aku nangis2 , tmpat aku main hujan , tmpat aku membeli belah , tmpt aku date , tmpat aku mkan2 , tmpat aku bersukan , tmpt aku kena kejar ngan anak2 ckgu yg kecik2 tuh .tmpat aku tgkap2 gmbar ngan pose2 skali .tmpt aku gadoh ngan nik ..haihh ..bnyak lagi laa .sungguh berat hati aku .tp ..hmmmm .TERPAKSA ..

walau mcm mna x rela aku ponn . dah terlambat ..aku da smpai rumah n mrsm lenggong dah di tinggal kan da ponn . hmm .pejam celik pejam celik dah 3 hari aku x tgok kwan2 ..rindu nyee .dah la  mighty pon kjap jer .ppe pun , aku lega sbb ak x kena hadapi mslah ngan kwn2 dah ..

aku ase ckup smpai cnie je la dlu ek .aku chow dlu .. bye !

No comments:

Post a Comment