Sunday 28 October 2012

mighty :)

pmr ends , mighty begin ...

mighty adlah satu program yg d ada kan oleh semua mktab dlm malaysia ..tp taon nie merupkan taon mighty paling pendek dlm sejarah .kteorg mighty x smpai seminggu ponn .
hmm ..

program mighty start ngan majlis perasmin dkt db .pkai baju kurung lagi .pelik btol .tp dh president ckp mcm tu .kena lah ikot . time pengetua tgah bgi speech , aku ngan ain layan video dlm mp4 dia ..dats mean , masyuk telinga kanan , keluar telinga kiri ..haha .* bagus kan aku . teehee :D * 

kemudian , kami ada ice breaking dkat db jgak bersama dgn ckgu nor elah n ckgu jija * kakak mmber aku *  * pakai baju kurung niehh *  .. syok gak laa . first , ckgu ckp suh cari pair * pair aku FATIN NAZIERRA* ..berbaris pgang tgan .n then dduk dpn2 biar lutut bertemu lutut .ckgu bgi kami sticker bulat yg tertulis RM1 , RM2 , RM3 , RM4 , n yg paling mahal  RM5 .. ckgu ckp , tmpal dkt dahi pasangan dgan tapak tgan .haha .aku dpt sticker rm2 ..boleh kira mahal jgak laa .* drpd fatin , rm1 je* . hahaha ..

then , ckgu suh buat kumpulan supaya satu kumpulan ada rm50 ringggit .siapa lmbat kena denda .. punya la kalut cari group ..tp at last ,, aku kena denda sbb tde group ..nak tawu denda ap ?? buat suara kucing ..haha ,terok kann .

hmm .. tgok lah gmbar2 kat bawah nie .nty aku cerita menerusi gmbar k .



time nie ,, malam sbelom mjlis perasmian .. ustaz dtg db , bgi speech cket n then tros blah . kami dkat db x taw nk buat apa .n semua org wt kje masing2 .. hmm . nie lah kje deorg .possing sana sini .budak2 ..


waktu nie ada PESADA .. slot sains . kami kne buat comics tp tentang sains . nie homeroome ibnu hazim . yg paling putih kat ctu nama dia ANIS NAJWA . .pndai melukis tuu .. dah la cantik .. haih .


lpas program tu , kami dpat baju MIGHTY . yg asal nye wrna purple , bertukar warna kuning .. rmai org bntah .tp bntah2 pon , amik jugak . semua org amik , bukak n mcm2 la komen yg kluar dri mulut masing2 ..

" baju aku besar laa ."

" baju aku pon "
huh .. terima jela . baju aku pon besar gak .tp tde lah nk bising2 sgt .




smk sultan azlan .. nie lah firrst xtiviti kami .. pergi sekolah nie sbb ada pesta sukan ..


yg tepi sekali belah kiri tu lah aku :) time nie kami tengah tggu pailang dkat foyer ofis .punya la dia txt aku sruh bdak2 kumpul awl dkt dpn foyer tuh . tp at last , dia jgak yg lewat ..


biasa lah .sblom wt ppe2 .. mesty possing2 dlu .. nie bdak2 laki batch aku .. kedua dari kiri tuh , my superman :) hehe .


kami berjalan dari maktab smpai sekolah azlan ... x jauh mana pon .dlm 2 km jer .. wlau pon tgah berjalann , sempat lagi ain snap gmbar deorg nie .. aku xde sbb aku duk paling belakang :) jaga budak2 ribena .



nie budak bola sepak tgah panas2 badan .. wlau mcm mna pon , bila lawan , kalah jgakk .  yg baju hitam kurus2 tu la my superman :)



nie plakk , netball player . *including me * pon sama tengah warming up ..


nmpak WD tuh ?? tu lah aku ..
main bkan main lagi semangat ..tp kalah jugak .mna x nyer .dah dua bulan tggal netball . x practise apa2 ttba ada match ..


nie plak volley ball player .. dlam bnyak2 game , cuma volley ball je yg menang . yg lain ... semua hampeh :(


nie plakk , penyokong2 kami yg setia menyokong wlau pon bnyak yg kalah .


nie plakk .penyokong untuk budak2 bola sepak .. nmpak orang yg pkai baju merah tuh ???? tu lah ustaz aku . dia penyelaras f3 untuk tahun 2012 .. ntah ap yg d ckp kan pon ak x tawu la .


sambil2 aku n kawan2 yg lain ada game , bdak2 lain main chess  dkt kantin deorg . bukan chess je ada . bnyak lagi ..


nie plakk , deorg tgah main congkak . salah satu game yg ada .

kteorg dduk sana smpai tengah hari jer .then , semua org berjalan balik mktab ..


masa nie , AIN snap dari dalam kreta .. ain naik kereta ngan abg bob sbb dia sakit kaki ..

No comments:

Post a Comment