Tuesday 13 November 2012

pindah rumah :)

hye readers ,,

sekarang , aku dah x dduk ganu ..aku ikot famili aku pindah KELATE ..
tmpat asal aku ..haih .wlau pon dduk kat ganu tuh x syok , tp ntah knp aku rasa berat hati sgtt nk tggal kn ganu ..hmm .wlau pon berat hati aku nie , tepakse jugak pindah ,.,.penat gila lah angkat barang malam tuu .rasa nk tercabut tulang belakang aku ..mklom laa .aku je la yg gagah perkasa dlm rumah nie #kcuali ayah aku ngan adik aku # bosan gak la duk kat sini sbb x leh nk kuar jln2 ..rumah aku kat tepi jalan raya , susah la nk kluar ..keselamatan tu kn pnting ..biasa nyer , klau kat ganu , sllu gak kluar jln2 bila petang2 , tp skrg dah x bole .. :(


dah duduk rumah baru , azam pon kena lah baru kann .tp smpai skrg aku pon ttau ap azam aku yg boleh di guna pakai sikett ,. hmm .. tpe lah .lain kali lah aku pikir .
tu je kott . bye :)

No comments:

Post a Comment