Tuesday 13 November 2012

superman :)



hye .. taktau nk ckp apa sbnar nyer .tp , bntai jela .hmm .dah dua hari aku x txt dia sbb aku kehabisan kredit ..rasa rindu yg teramat sgtt .hehe :) aku pon pening la dengan perangai dia .. dia ni , betol2 ikhlas suka aku ke tak .. kalau kiteorg txt , dia sllu bz .lambat rply txt .klau sekali dua takpe lah .nie da banyak kali jadi ..naik rimas jugak aku .*sori awk .mne tak nyer .huh .bila aku tnye dia bz ke tak , dia ckp , dia x bz pon .bila aku tanya dia tengah buat apa ?? dia ckap dia x buat pape pon .habis tu , npe x rply txt aku ??!! ntah laa .sllu jadi mcm tu .kdg2 , rasa mlas nak txt sbb dah tawu akan jadi mcm tuu .cuba lah ko serius ckett bila txt .kalau aku x txt kau , kau marah ..tp bila txt , kau buat perangai .. hmm . sekarang ..fon pon x vibrate mcm dulu ..kami dah x gadoh .x kena tggu dia rply txt .x yah tmbah dosa sumpah2 ,maik hamun dia ..haih ..tp bila da jadi mcm nie , rindu la pulakk .hehe :) tdi dia hntar txt , dia wish gud nite .dia ckp dia syg aku ..hmm .tersentuh pulak bila dia ckp mcm tuu .

------------------------------------------------------------------------------------------------------

kalau awk baca post nie ,  sy cum nak awk tahu yg saya sentiasa syg awak ..smpai bila2 ..wlaupon sy x txt awk .tp saya tak pernah tak ingt kat awk ..hmm .nite .gud nite awk .assalamualaikumm :)



love u boy <3


No comments:

Post a Comment