Wednesday 14 November 2012

mr. best moment .

hye .. *lambai tangan

nak cter psal mr. B.M. budak maktab aku jugakk ..kteorg txtg ..tp xde spe tawu .
hmm .dia tawu aku dah ada Si Tinggi Lampai ..tp kteorg stil txtg ..

cane ley start txtg ?? cam nie .malam tu , mktb aku blackout .satu maktab ..aku tgah lepak2 kat kioas mosha ..dia duk seblah aku .kteorg main call2 wlaupon duk sbelah2 jer .haha .
dia tu lawak .best kawan ngan dia .sejak dari ari tuu , kteorg txtg ..dia fhm perasaan aku .aku suka .tp dlm hati aku ada NSS lagi .x kan berubah hati .

kteorg txt secara sorok2 ..sbb , dah ada org suka dia .aku dah warn die bnyak kali suruh stop txt aku .aku takot awek dia marah .. tp die ckp , die x boleh klau x txt aku .. 
katanya , txt aku boley wt ilang bosan die .hmm .

yg lgi best , at the same time , nss x layan aku ..dia ignore aku habis2 laa .aku pon tak faham knp dia buat aku mcm tu .kehadiran b.m nie mcm mengisi kekosongan aku ..konon nyer nak bls dendam dkt nss sbb dia x rply txt aku , so , aku go on dgan dia . tp x sgka plakk makin lama txt die , makin selesa dgan dia ..

awek dia mcm mna ?? hmm psal hal nie .aku dah tnya .awek die tawu tak ? die ckp ,  die x tawu .jgan la bgi tawu die .rasa bersalah pulakk bila dia ckp mcm tuh .tp .hmm .ntah laa .

time g cameron hari tuu , dia ada beli kan aku hadiah untuk hari jadi .tp x sempat bgi kat aku sbb kami x sempat jumpa .dia ckp dia beli kan lolipop dengan keychain untuk aku .ppe pon . tengs ea b.m ..


hari nie bufday dia . .rasa bersalah pulak klau x beli kan ppe untuk dia .hmm .pagi2 lagi dia hntar txt kat aku .tp mlg nyer , aku xde krdt nk rply ..aku amik phone adik aku hntar txt kat die , ckp yg aku x de krdt ..
then , bukak lappy n on9 jap .ekceli aku tak tau pon hari nie bufday die .lgi pon , dia x pernah ckp kat aku .ttbe aku ternampak dkat tepi tuh , ..rupa nye bufday dia .. sgka plakk dia on9 .aku pon wish la kat wall die ..ttbe , die hntar chat ..cpt2 aku mnx maaf sbb lmbt wish .mana x nyer , time bufday aku , dia org ke3 wish ..haih .. aku tnya dia , dia nk apa as a gift ?? dia ckp " aku nak iPhone5 .. " ada ckett duet aku nak beli bnda alah tuu .. aku search kat google image cari gmbar iPhone5 tuu .aku copy , n paste dkat chat box ..
haha .hadiah la tu kann .sori ea b.m x leh beli ppe untuk kau .


nie lah yg aku bagi kat die ..haha :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------

untuk NSS ..wlau pon aku txt die dulu .tapi aku still syg kau .skrg nie aku x txt die dahh .hmm .bukan sbb aku xde krdt x txt die .tp mmg aku x nak txt die .x nak kcau org punya . 

tu jela kott . bye !



No comments:

Post a Comment