Wednesday 14 November 2012

nik .

hi ..
hmm .tadi dia share krdt kat aku ..dia ckp kalonak tunggu aku top4 , tua dulu dia ..tp aku mmg nk top4 sbb nk txt dia .tp nk tggu ayah aku smpai rumah dulu ..sbb aku x leh kluar mlm2 nie ...hmm .bila aku ckp yg aku nk top4 , dia x percaya ..dia ckp aku tipu dia ..sampai hati kn .txt lagi ..aku ckp , aku rindu sggt kat die .tp die ckp aku tipu ...rindu mcm tak rindu jer .tp btol kott .aku rindu gila kat dye .hmpir setiap post aku dlm fb , mesty semua pasal dia ..boleh plakk die ckp aku tipu dia ..hmmm .yg paling sdeyh ..tadi aku ak ckp la aku ada untuk dia mlm nie ..then dia ckp yg aku ada ke , aku xde ke , sama jer .x de beza .hmm .sakit nyer haty .tp aku fikir , dia saje2 je nk main2 .xpe la .bila makin lama , ak rasa mcm dia makin siez ..aduihh .aku pon apa lagi .naik angin laa .aku ckp aku nk tido dulu .lgpon , aku ada ke , aku x de ke , sama je kann ?? then , mula la die ckp die nak bergurau pon x boley .aku pn ckp laa .bukan x boleyh ,.tp bergurau pon ada had kann .hmm .ak mnx maaf tp die x endah pon ...sakit nyer hati ..hmm .

skrg tgah txt dia ...masalahdah slesai .aku terangkan semua ap yg aku rasa dari awal2 lagi ...ak mnx maaf kat dia sbb aku x leh phm dia .dia ckp , smpai bila lah ak nk btol2 phm dia ..hmm .ppe pon , kami dah baik skrg  ..ak rasa dia dah tido kott .sbb dia dh x rply txt ..

katil dah memanggil .jam pon dah kowl 1.58 a.m
aku tido dulu lah ..bye .

_______________________________________________________________________________
nik , aku akan sentiasa syg kau ..smpai bila2 .

No comments:

Post a Comment