Wednesday 23 January 2013

finally at home :)


hai hai hai !! assalamualaikum semua :)



finally i at home !! woo hooo !! seronok sangat ..HAHA .kalau nak di ikot kan banyak sangat cerita yang nk sahre ngan koraang semu a.. tapi taktau lah terluah ke tak .hee :)

baru sebulan pergi maktab , dah macam macam benda jadi .. seriously banyak ..dari diri sendiri , sampai lah orang yang takde ikatan talian darah ngan diri sendiri atau lebih dikenali sebagai boyfriend la kann .\

humm .nak di pendekkan cerita , aku dah clash dengan dia ..nanti dekat post lain , aku cerita lagi ok .. malam nie , ingat nak post pasal balik rumah jer ..then , nak layan mvie jap ..pastu , boleh la tido .harap harap mak bagi bangun lewat sikit esok .. nak qada' tido yang dah lepas ..hahahaha /..

ok ..pagi pagi lagi ..kami kena menghadap muka teacher umie .. memang tak garang pun ckgu tuu .fuhh ! lemah semangat bila di masuk kelas ..dia jauh lagi , kami kat kelas nie dah ready siap siap berdiri ..punya la nak tunjuk rasa hormat kann .haha ..dia suka senyum ..tapiiii , suka marah jugakk ..hobi dia , cubit orang .*aku rasa laa . sekali dia cubit ..fuhhhhhh ..melekat la .kompom kompom lebam ..seram takk ..haish .nie tak masuk sekolah betolbetol lagi ..baru KIKS ..dah ketar lutut dahh .mana tak nye , dia bagi soalan addmath kat kami ..kami semua , TAWU SIKITTT ... lain lah Pak F kann ..muka PKP .haha .juz kidding :) tapi yang selamat nyer , dia masuk lambat , kebetulan pulakk time tu kami tengah bincang pasal Drama ..dengan murah hati yer , dia cakap " takpe lah .korang sambung la perbincangan korang nie . Jangan tido pulak yer ." kami punya laa berterima kasih dekat dia ..siap cakap SAYANG cikgu lagi ..hahaha ..pape pon , addmath kami pagi tadi , tak mcm addmath langsung ..syukur alhamdulillahh .huhu ..

lepas rehat , ada debate ..semua pelajar f4 kena kumpul kat PSP ..tapi SEMUA SIKITTT yg ada kat atas ..yg lain semua nye merayau rayau mcm takde hala tuju .tapi aku ada jer kat atas ..buat hw *tangan kebahu mata ke atas * buat sikitt .aku dengar mp3 dengan qis sambil bersembang ..haha ..orang duk debat atas stage , aku duk debat ngan qis kat meja sbb nak pilih lagu mana yg best ..haha ..biasa la tu ..remaja ..DAN akhir nya , kelas 4 ALPHA telah memenangi pertandingan tersebut .. aceiihh .skema habis la ayat aku ..habis debat , semua pelajar masuk kelas ..then , kami sambung bincang pasal Drama ..and aku dapat watak ZOMBIE ..huhu .zombie pon zombie la .tu pon kalau nak ikot kan , aku x nak berlakon , nak jadi story teller jer .x nak tunjuk muka ..MALUUU ^.^

habis pnp , maka bermula lah sesi HOLIDAY dekat rumah ..humm .walaupon 5 hari jer , tapi it is worth ..spend time dengan family laaagi best ..betol tak readers ?? kan kan kan ..  okay ..continue . aku naik bas dalam kowl 3.30 p.m ..bas bergerak dalam 15 minit mcm tu laa , semua budak tido ..gila laa .mcm ada suis pulakk .sekali petik , semua tido ..semua penat kott ..aku sekali la tido ..kami semua sedar bila dah sampai kat hentian titiwangsa ..time tu aku tengok jam dah pukul 6 .pergghh ..dasyat laa .tido smpai 2 jam lebih ..haha ..bagus betol budak mrsm nie .pantang dapat peluang tido ..

ok ok ,aku sampai rumah dalam pukul 8 smthg laa . x sure ..lepas mandi , makan ..teros baring atas  sofa and ....... bukak tv tengok cerita sepuas puas nyer ..malam nie , tv , aku yang punya .. MUHAHAHA *gelak jahat * then , baru lah start on9 ..tapi bosan la on9 ..taktau nak buat apa ..usyar2 gambar then , log out ..sekarang nie , tengah tunggu mata tertutup jer ..ngantok ..penat ..nak tido ..apa apa pun , aku harap , cuti lima hari yang ada nie , dapat digunak kan sebaik mungkin .hee :)


i think thats all for now , nanti kita story story lagi tauu .jangan lupa baca ..bai bai ..assalamualaikum .. :)



syamira

No comments:

Post a Comment